Posted on

Czym jest rejestrator pracy i jak działa

rejestrator

rejestrator

Niewątpliwie, w każdej firmie szef darzy pracowników umiarkowanym zaufaniem. Oczywiste jest, że nawet wśród najlepszej załogi znajdą się jednostki, które nie są skore do rzetelnej pracy. Dlatego właśnie, przydają się rejestratory czasu pracy.

Rejestrator czasu pracy co to jest?

Jeśli chodzi o rejestratory, są to przeważnie niewielkie urządzenia, które montuje się przy wejściu do firmy. Niektóre z nich działają na karty, a w przypadku innych konieczne jest wprowadzenie kodu PIN. Tak czy inaczej, rejestratory czasu pracy notują każde wejście i wyjście danego pracownika. Dzięki temu, w każdej chwili można sprawdzić, czy na przykład pracownik wychodził z budynku w trakcie pracy. Ponadto oczywiście, dyrekcja zawsze wie, czy przypadkiem pracownicy nie skrócili sobie czasu pracy i nie wyszli z firmy dużo wcześniej.

Gdzie przydają się rejestratory?

Wydaje się, że tak naprawdę w każdej firmie rejestratory czasu pracy mogą się przydać. Niemniej jednak, w niektórych miejscach są one szczególnie wskazane. Są one bardzo przydatne na przykład w dużych zakładach produkcyjnych. Pracuje w nich wielu ludzi, którzy dla dyrekcji są często anonimowi. Nie sposób kontrolować ich wszystkich bez skorzystania z najnowocześniejszych technologii. W przypadku małych firm, w których nie ma wielu pracowników, szef jest w stanie mieć oko na wszystkich. W tym przypadku należy jednak pamiętać, że rejestratory czasu pracy nie pokażą nam jak pracownik wykonuje swoje obowiązki. Jest w stanie określić godziny w jakich na terenie firmy przebywał. Efekty pracy będą już widoczne jedynie gołym okiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *